baner sg PPK 1920x640 17122019

Zarządzanie PPK

Aplikacja Comarch PPK przeznaczona jest do obsługi Pracowniczych Planów Kapitałowych w firmie oraz za pośrednictwem biura rachunkowego.Jest ściśle zintegrowana z modułami kadrowo-płacowymi Comarch ERP HR, ale również współpracuje z systemami kadrowo-płacowymi innych producentów.Może więc działać samodzielnie.Kluczowymi funkcjonalnościami aplikacji są: możliwość ewidencjonowania danych uczestników PPK,comiesięcznego naliczania i ewidencjonowania składek oraz przesyłania ich do wybranej instytucji finansowej.

 

Funkcje aplikacji Comarch PPK

  • informacje o pracodawcy i wybranej instytucji finansowej zarządzającej PPK
  • rejestr pracowników
  • prowadzenie ewidencji pracowników
  • integracja z Comarch ERP HR lub import z pliku
  • rejestr deklarowanych procentowych składek członkowskich dla PPK
  • rejestr wystąpień i przystąpień pracowników do PPK
  • naliczanie i ewidencja miesięcznych składek na PPK
  • generowanie plików zgłoszeniowych, wyrejestrowujących, aktualizujących dane dla instytucji finansowych
  • generowanie plików o składkach na PPK dla instytucji finansowych
  • dostęp poprzez API dzięki czemu możliwa jest integracja z innymi systemami HR lub oprogramowaniem kadrowo płacowym